Marija is echt een topper. Ze neemt altijd de tijd en is heel secuur. Ik krijg altijd complimentjes en vragen over m’n wenkbrauwen, betere aanbeveling kan je niet krijgen!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne, professionele salon. Marije levert topwerk!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Nanda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn wenkbrauwen! 😍
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Britt•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija heeft weer prachtig resultaat geleverd.Naast dat het altijd heel gezellig is kan Marija als geen ander de juiste vorm in mijn wenkbrauwen maken. Ik krijg altijd veel complimenten van andere over mijn mooie wenkbrauwen.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Annemarie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie schone salon.
Marija is prettig in de omgang.