Een hele fijne salon om naar toe te gaan voor je wenkbrauwen. Er hangt een fijne sfeer en Marija is zeer deskundig en geeft goed advies over de vorm en kleur van je wenkbrauwen. Een verwennerij voor jezelf.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Sanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje om je wenkbrauwen door Maije te laten doen :) Gastvrije vakvrouw en supergezellig!