De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1759 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Wederom vakkundig en zeer fijn geholpen!
Een hele fijne salon om naar toe te gaan voor je wenkbrauwen. Er hangt een fijne sfeer en Marija is zeer deskundig en geeft goed advies over de vorm en kleur van je wenkbrauwen. Een verwennerij voor jezelf.
Altijd een feestje om je wenkbrauwen door Maije te laten doen :) Gastvrije vakvrouw en supergezellig!
Gewoon weer helemaal top!
Altijd weer een feestje om naar Marija te gaan!