De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1757 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zoals altijd weer top! Heel blij met het resultaat.
Altijd top!
Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen bij Julia en Marija, en ze hebben het echt geweldig gedaan!! Ben er super blij mee, thanks 🩷
Ben weer zeer tevreden.
Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig in shape en geverfd. Julia is leuke deskundige jonge vrouw. Sfeer is goed. En zeker een plus is dat je daarna nog licht wordt opgemaakt (wenkbrauwen / ogen). Ik heb alweer een nieuwe afspraak geboekt.
12
1
12
13
14
233
14