Zoals altijd weer top!
Heel blij met het resultaat.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Janneke•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd top!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Esther•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen bij Julia en Marija, en ze hebben het echt geweldig gedaan!! Ben er super blij mee, thanks 🩷
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Amy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben weer zeer tevreden.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Suzanne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig in shape en geverfd. Julia is leuke deskundige jonge vrouw. Sfeer is goed. En zeker een plus is dat je daarna nog licht wordt opgemaakt (wenkbrauwen / ogen). Ik heb alweer een nieuwe afspraak geboekt.