Altijd weer mooi en blij de deur uit. Marija is de beste!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig verzorgd door Julia 😍
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Yvonne•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon. Mijn wenkbrauwen zijn altijd perfect als ik bij Marija ben geweest. Hele kundige lieve vrouw, die goed kijkt naar wat bij je past en luistert naar je wensen.