Ik kom inmiddels al een paar jaar regelmatig in deze salon voor mijn wenkbrauwen. Ik ben onwijs kritisch en heb door de jaren heen meerdere salons door heel Nederland uitgeprobeerd, maar toch kom ik steeds hier weer terug. De behandelingen zijn van hoge kwaliteit en ik loop elke keer de deur uit met prachtig gevormde wenkbrauwen. Echt een aanrader. 💫
Behandeling door Marija•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Esther•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Marija werkt superzorgvuldig en is met minder dan perfect niet tevreden. Bovendien heel gezellig en openhartig. Kom hier al jaren naar volle tevredenheid.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Bente•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Topplek met topmensen!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Nanda•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Julia is een topper, ik laat graag mijn wenkbrauwen aan haar over!
🧡