Mijn tweede behandeling bij Marija gehad en weer heel tevreden! Ze gaf me direct vertrouwen, legt alles duidelijk uit en het resultaat is super mooi. Mijn volgende afspraken staan al gepland.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen lamineren
Anchara•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Marija had echt precies door wat ik voor ogen had en welke vorm wenkbrauw past bij mijn gezicht. Ze heeft een super mooie volle, strakke wenkbrauw gecreëerd!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Louisa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Linda•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend professionele en leuke dame. Heel erg blij met mijn wenkbrauwen, nog nooit zulke mooie resultaten gehad! Mijn enthousiasme en dankbaarheid is groot!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Charlie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Marija luistert écht naar je wensen! + ze geeft eerlijk advies en is super leuk. Echt een dikke aanrader! 🩷