Fijne salon! Prijzig maar mijn wenkbrauwen worden er mooier van
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Henrike•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo tevreden met mijn mooie wenkbrauwen! Voor je tanden ga je naar de tandarts en voor je wenkbrauwen en gezichtsbehandelingen ga je naar Brows & Bubbles 🤩
Behandeling door Marija•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Susanne•12 maanden geleden
Geverifieerde review
ik had een heel fijne eerste ervaring bij Julia!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Geeske•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Julia heeft mijn wenkbrauwen weer helemaal mooi gemaakt! Echt een aanrader. :)
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Janneke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om hier te zijn! Deze keer bij Julia ipv Marija, wederom fijn geholpen en blij met mijn ‘nieuwe’ wenkbrauwen!