Wederom supertevreden, ik laat nooit meer iemand anders mijn wenkbrauwen doen ;) Top salon!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Wendy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er is gewoon geen betere artist dan Marija !!!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Gwen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija is niet alleen een fantastische brow artist ze is lief,zorgzaam en neemt de tijd voor iedereen!!
Simply the best!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Yvonne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nooit ècht tevreden geweest met de styling van mijn wenkbrauwen maar dit was serieus fijn! Mooie salon, interessante intake en overduidelijk veel kennis. Dank!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Femke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn wenkbrauwen ❣️
Dankjewel Marija🌷