Kan alleen maar zeggen dat het een kado'tje voor mij is als ik bij Marija ben geweest! Zij weet wat ze doet en is een super gezellige dame!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Gaby•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijna een jaar niet geweest
Simpel weg steeds niet kunnen als zij wel kon
Drukke agenda’s beide
Maar ze herkent en weet nog steeds wie je bent.
Super!! Zij is de beste!!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Corina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija is ontzettend professioneel en een topper!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
S.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Bente•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super netjes geholpen en een top resultaat ben er heel blij mee