Professioneel, fijne persoonlijkheid, kwaliteit en zeer kundig
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Stephanie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1 woord: geweldig! Om de perfecte brows natuurlijk, mooier worden ze niet. En: fijne salon, alles gaat in overleg, je bent in ervaren handen en krijgt alle aandacht. Het voelt als een cadeautje voor jezelf als je daarna de deur uitloopt.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Bettina•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een topervaring! Mijn wenkbrauwen zijn nog nooit zo mooi geweest! En wat is Marija een mooi mens. Kom zeker weten weer terug!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anne Vedder•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een fantastische ervaring. Wenkbrauwen zien er weer goed uit en kom altijd lekker tot rust bij Marije!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Wynnona•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste en de allermooiste wenkbrauwen.
Daarnaast een super fijne en gezellige sfeer.