Het was een fijne behandeling, met een prachtig resultaat. Ik heb meteen de volgende geboekt!
Behandeling door Marija•
Wimper permanentToon alles…
Tjabiene•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Karin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija heeft mij super goed geholpen. Ik vond het in het begin (maanden terug) echt geel eng maar stapje voor stapje heeft ze het goed aangepakt met mij.
Ik ben zo blij met Marija, niemand anders mag mijn wenkbrauwen doen 😁
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Lieve•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prettig daar. Goede sfeer! Zeer tevreden over de behandeling. Werk mooi op tijd.