Voor mij was dit de eerste keer dat ik een massage heb geboekt. De sfeer was heel rustig en ontspannen; Helen is een hele lieve, kalme vrouw die de behandeling fijn heeft uitgevoerd!
Behandeling door Helen•Zwangerschapsmassage
Thessa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mina is zeer vriendelijk en vakkundig
Behandeling door Mina•Nagelversteviging
Linda•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Al een aantal keer een behandeling gehad bij John en ontzettend tevreden over mijn haar, maar ook met de service. Het is het meer dan waard!
Styling door john•Vrouwen - kleuren zonder ammoniak
Dian•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling echt een verwennerij
Mannen knippenToon alles…
Simon•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Superblij met het resultaat bij By Imogen. Prachtig model, zachte natuurlijke highlights en een echt frisse, moderne look. De Aveda-producten maken het helemaal af, pure luxe. Je wordt heerlijk in de watten gelegd en gaat helemaal ontspannen én stralend weer naar buiten.