Ik word altijd super goed geknipt door Ella. Ze denkt met je mee en luistert echt naar je wensen. In deze salon nemen ze altijd de tijd voor je. Het is elke keer weer fijn om hier te komen!
Styling door Ella•Mannen knippen
Babet•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben heel tevreden, goed advies gekregen en goed geknipt!
Styling door Imogen•Vrouwen knippen
San•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Styling door Oleksandra•Highlights - heel hoofd
Belen•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geluisterd naar mijn wensen met een super mooie nieuwe coupe als resultaat :-)
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Anouk•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Elke massage bij Lisanne is heerlijk, zij zorgt ervoor dat ik echt helemaal ontspan en zen ben na de massage.