Great salon and hairdresser, very happy with the result
Styling door Oleksandra•Vrouwen knippen
Andreea•15 dagen geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Charlotte•Gezichtsbehandelingen mannen
Steven•16 dagen geleden
Geverifieerde review
The place and ambiance was very good. But spa treatment was only 20 minutes and we didnt know that. We were not informed about the total spa time.The staff try to sell us products twice.
Behandeling door Helen•Ontspanningsmassage
Gozde•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Bij By Imogen voel je persoonlijk welkom en heeft men alle tijd voor de klant. De behandeling met ruim tijd voor massage is verkwikkend en daarna gaan de kappers - in mijn geval John en Alexandra - altijd vriendelijk en vakkundig aan de slag met het haar. Ze gaan mee met de wens van de klant, maar zijn ook duidelijk in hun uitleg over wat wel of niet kan. O ja, geduldig zijn ze ook….
En dan is er goede koffie of thee.
Het is duurder dan een knipsalon, maar is het dubbel en dwars waard. 💐
Styling door Oleksandra•
Vrouwen knippenToon alles…
Marga•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Naast het knippen een verwennerij met hoofdmassage en dit keer ook een handmassage door de stagiaire.