Het was een zeer positieve ervaring. Helen is heel vriendelijk, stelt je op je gemak en is heel prettig in het contact. Geweldige massage, zeer professioneel!
Behandeling door Helen•Ontspanningsmassage
Bianca•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was herenknippen en fijn dat mijn baard ook werd gedaan. Alles was top.
Styling door Imogen•Vrouwen knippen
Simon•11 maanden geleden
Geverifieerde review
We werden heel gastvrij ontvangen en de spa heeft een hele fijne rustgevende sfeer. Helen is een schat van een vrouw met duidelijk veel ervaring. Ze is ook erg gezellig en kon lekker met haar kletsen. Haar uitleg van de massage was ook erg fijn. Ook vond ik het onwijs lief hoe ze tegen mijn baby sprak en dat ze erg lief met hem knuffelde toen ik mij afdroogde❤️
Behandeling door Helen•Ontspanningsmassage
Noa•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne kapsalon eaar er goed geluisterd wordt naar je wensen. Het is net een dagje uit! Er wordt goed voor je gezorgd en de klantbeleving is uitstekend. Ik ging tevreden de deur weer uit met een een tiptop kapsel.
Highlights - heel hoofdToon alles…
Jess•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele mooie salon, je kan gewoon pinnen las online dat je contant moest betalen, maar niet nodig.
Babyspa erg mooi, rustgevend voor de baby en de ouders.
Goede uitleg.. zeer tevreden kom zeker met onze zoon terug.