Heerlijke behandeling voor mijn wenkbrauwen, ontspannen en blij met het resultaat! ✨
Behandeling door Mina•Wenkbrauwen - threaden
Hester•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing job, thank you
Styling door Vana•Kleuren - uitgroei
Lauren•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapsalon in Alkmaar is net zoals in Heiloo erg sfeervol ingericht. Ik werd gekleurd door Ella. Ella is professioneel, kundig en vriendelijk. Een vervolg afspraak is gemaakt.
Styling door Ella•Kleuren - uitgroei
Grace•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed om weer terug te zijn in de salon, deze keer werd ik geholpen door chimene. Super lieve medewerkster! Fijn resultaat en fijne behandeling
Styling door Chimène•Haaruitval behandeling
Tamara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een geweldige 'spring' massage gehad bij Helen. Zodra je binnenkomt voel je je op je gemak. Ze weet duidelijk wat ze doet. Het was zó ontspannen. De afwisseling van warmte en koude was heel bijzonder! Heel fijn. Ik ga zéker terugkomen! Tot nu toe zijn werkelijk alle behandelingen by Imogen (als het nu om facials gaat of in de kapsalon en nu bij Helen) TOP!