zeer geweldig! erg ontspannend tijdens behandeling, kreeg ik ook hand massage bij, heerlijk zeker aanraden.
Styling door Chimène•Vrouwen - haarverzorging
Sritula•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom sinds kort bij deze salon voor mijn pedicure en ben iedere keer weer ontzettend tevreden. De sfeer is ontspannen, de ruimte is altijd schoon en verzorgd, en ik word vriendelijk ontvangen.
Behandeling door Charlotte•
Gellak pedicureToon alles…
Elise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleuren, wassen, Knippen en Föhnen en hoofdmassage. Zoals altijd perfect, kundig en de gastvrijheid is ook altijd top.
Styling door john•Vrouwen knippen
Vrouw•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ella heeft me super geholpen en ik ben heel blij met het resultaat