Al jaren prima. Erg tevreden over de salon en in het bijzonder over Lisanne.
Behandeling door Lisanne•Gellak manicure
Anouk•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!!!
Styling door Imogen•Vrouwen knippen
Leonel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisanne is heel vriendelijk en heel vakkundig, ziet er altijd keurig uit.
Behandeling door Lisanne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Vrouwtje•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Er hangt een warme sfeer in de salon. Ik voel me altijd welkom, gezien en gehoord. De stylisten zijn vakkundig, begrijpen wat ik wil en hoe dat te bereiken. Een absolute aanrader!