Ella is niet alleen erg aardig en professioneel maar ook een getalenteerde kapster! Mijn haar is precies geworden wat ik voor ogen had. Super happy
Styling door Ella•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Yalisa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve medewerkers en voelde ons erg welkom.
Behandeling door Lisanne•Ontspanningsmassage
Laura•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne eerste ervaring.
Styling door Imogen•Vrouwen knippen
Laura•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel fijn bij Imogen en haar collega’s 🙏 een moment van ontspanning.
En weer met opgefriste haren naar buiten.
Styling door Imogen•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Marit•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd goed en snel geholpen. Maar mijn haar is niet zo mooi geknipt, heel simpel recht afgeknipt en er zit weinig model in. Het kostte veel moeite en tijd om "curtain bangs" uit te leggen en te knippen, de lagen zijn vergeten. Voor deze prijs zijn andere salons beter.