Ik kom al jaren bij Lisanne voor mijn nagels en wil nooit meer naar een ander.
Behandeling door Lisanne•Gellak manicure
Anouk•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een super mooie salon! En wat heeft Ella mij fijn geholpen helemaal happy!
Styling door Ella•Vrouwen knippen
Cheryl•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische ervaring bij By Imogen! Mijn wimperextensions zien er prachtig en natuurlijk uit. Het personeel is vriendelijk en professioneel. De salon is schoon en ontspannend. Absoluut een aanrader!
Behandeling door Ella•Wimperextensions
Maxime•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn de je by Imogen je pony tussen knipbeurten in even kunt laten bijknippen.
Pony knippen
Ina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
By Imogen is een sprankelend bedrijf. Dominique is zeer kundig en ze luistert goed naar je wensen. Altijd een genoegen, een afspraak bij haar.