Er werd netjes gewerkt, vriendelijke nagelstyliste en mooie nagels als resultaat.
Behandeling door Lisanne•Gellak pedicure
Marieke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional, will go again!
Make-upToon alles…
Ruth•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ella is een hele lieve meid! Vanaf het moment dat ik binnenliep een fijne customer experience gehad
Styling door Ella•Extensions
Mabel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed bij imogen
Styling door Imogen•Highlights - T-section
Paula•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nancy did the most beautiful highlights, treatment and blow-dry. I was nervous about going to a new hairdresser after just moving to Alkmaar but I had a wonderful experience. Thanks Nancy!