Ik werd geholpen door John , was mijn eerste bezoek bij jullie, was dus spannend
Ik vond het een heel fijne ervaring, en kom zeker weer terug
Styling door john•Mannen knippen
Maurice•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om langs te gaan bij ByImogen!
Ik kan de pedicure en massage bij Helen aanraden. De salon ziet er altijd schoon en netjes uit en er hangt een fijne sfeer. Ruim assortiment producten waarover ook voldoende kennis is bij de medewerkers waarover ze graag adviseren zonder aan te dringen. Erg vriendelijke, professionele en vakkundige medewerkers!
Ik verheug me nu alweer op mijn volgende afspraak! :)
Behandeling door Helen•Gellak pedicure
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne knipbeurt! (Alleen puntjes) kreeg zelfs een glaasje bubbels!
Styling door john•Vrouwen knippen
Lavinia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helen was top, er was alleen helemaal geen sprake van gelijk. vraag klopt dus niet.