Een heerlijke schoonheidsbehandeling gehad. Lisanne is fantastisch, erg vakkundig, aardig. Een echte topper!
Behandeling door Lisanne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Styling door Ella•
Vrouwen knippenToon alles…
Floortje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, Helen is geweldig. Hiervoor meerdere keren een zwangerschapsmassage bij haar gehad en nu voor het eerst de ontspanningsmassage. Je merkt dat ze heel ervaren is en ze heeft allerlei tips en trucjes voor kleine klachten. Aanrader!
Behandeling door Helen•Ontspanningsmassage
Danielle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren kom ik bij By Imogen, zowel voor mijn haar als schoonheidsbehandelingen. Ik ben altijd heel tevreden, er wordt goed naar je geluisterd, de sfeer is top, de mensen zijn super lief, zorgzaam en heel deskundig. n. Ik wil nooit meer ergens anders!