Was niet heel tevreden met mijn model maar mocht terug komen om dat in orde te maken en hoefde daarvoor niets te betalen. Mooie service en het zit nu top 😊
Styling door Imogen•Pony knippen
Regine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige Salon straalt rust uit.
Vriendelijk Personeel die hun vak goed verstaan resultaat is altijd geweldig precies naar jou wensen.
Fijne producten altijd wat extra’s.
Styling door Imogen•Vrouwen knippen
Brenda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dagmar is een hele fijne kapster, heel vriendelijk en vakkundig. Een echte topper
TonerToon alles…
Brenda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen door Ella!
Ik liep blij de deur uit :)
Behandeling door Ella•Wenkbrauwen - threaden
Feline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer een hot stonemassage. Het was heerlijk, een echte aanrader. Lisanne was ook fantastisch, zorgzaam, professioneel.