ik heb zeer goed behandeling door Myrthe gehad,de salon heel mooi en goed sfeer,ik kom zeker terug!
Gellak manicure
S.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes en schoon 👍👍
Behandeling door Lisanne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jacky•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De bindweefselmassage is altijd weer een heerlijk verwenmoment voor mij. Lisanne is een hele lieve en bedreven schoonheidsspecialiste. Als de massage voorbij is voel ik mij stralend en fit in mijn gezicht. Echt een aanrader