Echt een hele fijne salon
Ik raad iedereen deze salon aan ‼️
Al het personeel is vriendelijk en goed ‼️
Behandeling door Deya•Permanente make-up (pmu)
Paula•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Service is uitstekend!
Wimper permanent
Naomi•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling gekregen. Weer helemaal blij met mooie nagels.
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
Conny van der Lande•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer geweldig! Kijk altijd uit naar de behandeling. Het werkt voor mij heel goed, en een mooie bijkomstigheid is dat me onrustige benen nu verleden tijd zijn.