Ik had deze behandeling gewonnen
Dat is natuurlijk al super leuk!
Ze legt alles heel goed uit. Wat het doet waar het goed voor is etc echt een aanrader ik kom zeker terug
Behandeling door Deya•Cellulitebehandeling
Natascha•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is een toppertje
Ze let goed op
Is geconcentreerd aan het werk
Heeft professioneel gereedschap
Behandeling door Wasana•Pedicure
Anita•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I recommend
Behandeling door Olha•Gellak manicure
Yolanda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is voor mij de 1e keer. Zij nam me mee in het hele proces, overlegde over vorm en kleur. Moet wel even wennen, want heb ineens wenkbrauwen
Permanente make-up (pmu)
Lyda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn dat Fatima zich verplaatst in haar klanten en zo goed meedenkt!