Fijne sfeer, schoon en heel attent….. en kwam tijdens mijn nagels echt tot rust en werd prima behandeld 👍🏻🥰
Behandeling door Olha•Kunstnagels opvullen
Petra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professionele studio en vakkundige mensen. Gastvrij ontvangen.
Prijs kwaliteit klopt. Ga zo door:-)
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Robert•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Desi•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Pauline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben erg blij met mijn 'nieuwe' wenkbrauwen; had het jaren eerder moeten doen. Het heeft een liftend effect. Alles dankzij de zorgvuldige en professionele behandeling door Klaudia. Echt een aanrader.
Permanente make-up (pmu)
Mirjam•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vriendelijke mevrouw die mij wenkbrauwen heeft gedaan helemaal netjes uitgelegd wat ze ging doen echt top 👍🏼