pedicure van een uur inclusief gellak - ten eerste heerlijk en dan ook nog vakkundig en professioneel - tegelijkertijd gezellig en makkelijk in omgang met klanten
Pedicure
Caroline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige, vriendelijke en attente schoonheidsspecialistes die me altijd het gevoel geven welkom te zijn. Ik beveel ByDerma van harte aan!
Behandeling door Deya•Cellulitebehandeling
Kirsten•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nail polish
Behandeling door Olha•Gellak manicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk even me-time. Mijn gezicht goed laten verzorgen, voel me weer helemaal fris!
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen