Kan niks anders zeggen dan GEWELDIG! Raad het iedereen aan🙏🏻
Behandeling door Deya•Cellulitebehandeling
Melissa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
vind de ruimte, stoel en bakje voor de voeten matig. De pedicure zelf goed.
PedicureToon alles…
Tonnie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De dame die o.a. de Brazilian wax uitvoerde straalt rust uit en stelde me ook gerust. Ze gaat een leuk praatje aan tijdens het waxen voor de afleiding en kwa prijs valt het mee vergeleken met andere salons. Locatie ook goed bereikbaar met OV of auto.