Super fijne behandeling, ook gelijk uitgelegd wat mijn huid nodig heeft. Kom zeker terug
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Isis•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
het is gezellig, mensen zijn vriendelijk, sfeer is heel prettig.ziet er gezellige en verzorgd uit
Gellak manicure
Trudy Bakker•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon,behandeling was heerlijk.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Monique•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Desi is an expert and you can see it right away. The treatment was done well, and i was informed about everything i needed to know. Really good experience and a very nice person. Highly recommend:)
Behandeling door Desi•Micro Needling
Beata•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was heel aardig
Alleen ze had haar stensels niet bij haar dat is ook niet tegen haar gezegt de volgende keer zeg ik dat er bij bij de serveering