Prettige ervaring gehad bij de behandelingen. Fijne personeel met veel ervaring.
PedicureToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Al heel wat jaartjes bij Fatima voor de nagels. Zeer deskundig en prettig in de omgang. Keurig werk!
Voor het eerst bij Anastasia geweest voor pedicure. Ik kom weer, én graag. Vakvrouw, prachtig werk geleverd bij mijn rare tenen.
PedicureToon alles…
Ank•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Onwijs fijne en vriendelijke medewerkers in de salon.