Ik kom hier regelmatig voor een gezichtsbehandeling! Altijd genieten ☺️
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nicoline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van gezicht behandeling
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
maral•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd was de hele behandeling fantastisch!!!! Je merkt dat ervaring belangrijk is voor een heerlijke ontspannen behandeling!
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Beatrix•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd de beste ervaringen
Wimperextensions
Kim•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb nu enkele sessies laserbehandelingen achter de rug met Emilia. Ze is zo lief en vakkundig! Ik krijg netjes een bril op en ze vraagt of het pijn doet (totaal niet trouwens). Mijn haren groeien al veel minder hard en ook de hoeveelheid haren neemt af. Alhoewel het wel wat kost, kan ik het iedereen aanraden. Straks volledig haarvrij!