Ik wil graag alle adjectief gebruiken voor Desi. Zij was vriendelijk, attent, deskundig, detaillerd. Ik woon in Den haag voor 11 jaar, en ik had nooit zo een geweldig gezichtbehandeling gehad.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mafalda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor herhaling vatbaar!
Manicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genieten! Top behandeling elke keer weer!
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Claudia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben dik tevreden, tanitha is zo n lieve zorgzame meid die ook nog eens heel deskundig is en een toppertje in het zetten van wimper extensions, ik ga nooit meer ergens anders heen😀