Dat Fatima een vakvrouw is, merk je pas als je meer dan 3 weken onbeschadigde nagels hebt. En door anderen steeds weer wordt bewonderd om je prachtige nagels, na een aantal weken. Goed gedaan hoor Fatima en dank je wel!!!
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
Beatrix•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage en mijn huid is weer tiptop.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jacqueline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Steeds een informele en gezellige sfeer in deze salon.
Medewerksters zijn op alle gebieden kundig en zeer voorkomend.
Voor mij de reden dat ik hier al jaren kom.
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Anna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige en vriendelijke sfeer. Vakkundig. Goede producten.
PedicureToon alles…
Myrna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten,dees geeft altijd aan wat t product doet.neemt de tijd en inliep.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen