Mijn nagels zien er weer prachtig uit. prima behandeling gekregen. Meteen een nieuwe afspraak gemaakt.
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
Connie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwaliteit salon met persoonlijke oprechte aandacht.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Robert•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het niet fijn dat ze niet gevaccineerd is.
Behandeling door Deya•Permanente make-up (pmu)
M•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne ervaring bij Desi gehad! Heel vriendelijk, fijn onthaald en een goede behandeling. Vertelde wat er allemaal mogelijk was, zonder op te dringen of onzeker te maken. Ik kom hier heel graag snel weer. Tot dan! Ik kijk er naar uit 😊