Heel fijn dat laser bestaat! Al na een paar behandeling duidelijk resultaat. Byderma is een fijne salon en Emilia heel vriendelijk en professioneel.
Behandeling door Emilia•Laserontharen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig bezoek gehad. Klaudia is aardig, ze heeft veel onthouden van ons vorige gesprek. Alle dames zijn erg klantvriendelijk en denken mee. Super fijn!
Gellak manicure
Marije•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij met de laser ontharing. Wat een verschil. Geen ingegroeide haartjes meer, wat fijn is dast. Zeker een aanrader