Ik ken Desi al een aantal jaren, zij is professioneel, vakkundig, aardig en ik voel mij bij haar op mijn gemak. Ik krijg altijd goed uitleg over een behandeling en de sfeer in de salon is ook altijd goed. Chapeau voor Desi en haar dochters.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jose•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorm blij met het resultaat van het laserontharen. behandelingen afgerond en nu haarvij.
Behandeling door Adriana•Laserontharen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige French Manicure. Krijg er complimenten voor. Zo leuk!
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Machelina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede behandelingen
Super aardige medewerkers
Geven ook goed advies👍🏻👍🏻