Moji heeft mijn wenkbrauwen en wimpers gelift en ik ben echt zó blij met het resultaat. Alles zit perfect en het geeft mijn gezicht meteen een frisse, open uitstraling. Wat haar echt bijzonder maakt, is niet alleen haar professionaliteit, maar ook hoe warm en prettig ze als persoon is. Je voelt je direct op je gemak bij haar en ze werkt met veel aandacht en precisie. Ik kom hier absoluut weer terug!
Behandeling door Bymoji•Wimper permanent
Melanie•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mojo is vriendelijk en professioneel. Mijn wenkbrauwen zien er mooi uit, ik ben er heel blij mee.
Behandeling door Bymoji•Wenkbrauwen - threaden
Willemijn•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Echt heel blij met mijn haar. Het is super mooi geknipt en er zit eindelijk weer volume in. Het valt gewoon veel beter.
Ze heeft ook een maskertje gebruikt en je ziet echt dat het glanst en gezond is. Dit was oprecht de fijnste kapperervaring die ik tot nu toe heb gehad. Zeker een aanrader!
Styling door Bymoji•Vrouwen knippen
Nur•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben zeer tevreden, bedankt voor de mooie!!
Styling door Bymoji•Vrouwen knippen
VIKTORIIA•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit is mijn tweede bezoek en ik ben zeer tevreden. Moji is erg aardig en zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Zeker een aanrader!