Ze is aardig en vriendelijk. Ze doet haar best om je op je gemak te stellen. Mijn zoon is erg blij met zijn nieuwe kapsel. Ik beveel haar van harte aan.
Styling door Bymoji•Mannen knippen
Bahar•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij met mijn wenkbrauwen! Ze zijn echt prachtig geworden 😍 Heel netjes en precies gewerkt, precies zoals ik het wilde. Ik voel me meteen zoveel zelfverzekerder. Echt een aanrader!
Behandeling door Bymoji•Wenkbrauwen - threaden
Nur•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor de 3e keer teruggekomen bij Moji. Dat is voor mij een record! Echt ik bedank deze vrouw op mijn blote knieen voor alle liefde en onverdeelde aandacht die ze in haar werk en klanten stopt. Ze doet zo ongelofelijk haar best en zet alles in om je zelfverzekerd en stralend weer de wijde wereld in te sturen. Dus wederom dankjewel Moji. Dus: weet je even niet wat je moet en durf je de tijd te nemen? Ga langs!