Great service. Carmel really took the time to make a good analysis of my hair and colour before getting to work :) very happy with the end result!
Styling door Carmel•Kleuren - uitgroei
Willemijn•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Great experience and friendly as always!
Styling door Carmel•Vrouwen knippen
Nina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele leuke meid, heel aardig. Ik ben best nauwkeurig met mijn kapper en deze had ik beetje random gekozen omdat ik mn kapsel zat was. Wat een geluk dat ik bij haar zat! Ze heeft het, het mooiste ooit geknipt. Dus ben super blij! Ik kom zeker terug 😊!
Styling door Carmel•Pony knippen
Jill•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Loved everything. It felt like every little hair gets a special treatment. Thank you! 🤍