Onwijs goeie krullenkapper in Rotterdam gevonden. Cheridy nam niet alleen de tijd maar wist heel goed mijn vage idee van wat ik wilde in werkelijkheid te brengen!
Styling door Cherady•Krullen-knippen
Jolan•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zo fijn dat ik mijn kapster weer hebt gevonden 🙏
Styling door Cherady•Krullen-knippen
Monique•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Che nam de tijd om mijn haar goed te ontklitten voordat het gestyled werd. Ik was erg blij met het resultaat.
Styling door Cherady•Krullen-knippen
Edith•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Booked a toner but for the high price the results were ok. The prices are not clear at all and she charged me an extra 50€. She did my curls after the treatment but she started brushing my roots with the diffuser and I left the salon with super frizzy and messy curls, had to redo them when I was home.