Het was ok, maar niks heel bijzonders. De manicure werd uitgevoerd door een jonge stagiair. Zou fijn zijn als dat aangegeven werd en vervolgens dat ook de meer ervaren medewerkster even meekijkt etc.
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk.
Bart•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een aanrader
Emmy•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De vrouw werkt heel goed me voeten voelde weer top.ik kom daar terug Jolanda