Vakkundig werk en vriendelijke vrouw. Het resultaat was erg mooi !
Behandeling door Claude•Wenkbrauwen - threaden
Youssra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met m’n nagels. Claude werkt netjes en secuur, is beleefd en vriendelijk😊💅 De afspraak wordt ingepland.
Behandeling door Claude•
ManicureToon alles…
Inayah•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Claude is fantastisch. Ik laat niemand anders meer mijn wenkbrauwen doen. Ze is professioneel, aardig en kijkt echt wat bij je past.
Behandeling door Claude•Wenkbrauwen - threaden
Aukje•11 maanden geleden
Geverifieerde review
My eyebrows are always slayed to perfection! I will forever be coming back!
Behandeling door Claude•Wenkbrauwen - threaden
Janna•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was hier voor het eerst en ik ben heel blij dat ik Claude gevonden heb. Ze heeft mijn wenkbrauwen heel zorgvuldig geverfd en vormgegeven en ik ben erg tevreden met het resultaat!