Ik ben blij dat ik iemand gevonden hebt die mij wenkbrauwen goed doet
Behandeling door Claude•Wenkbrauwen - threaden
najlae•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het resultaat
Behandeling door Claude•
WimperextensionsToon alles…
Julia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed!
Behandeling door Claude•Wenkbrauwen - threaden
Menke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aandacht voor detail en super meedenkend! Hele fijne ervaring gehad! Dankjewel
Behandeling door Claude•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Laila•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste ervaring bij Claude’s Beautysalon was heel erg fijn. Ze is een vriendelijke, toegankelijke en professionele vrouw. Een vrouw die haar vak serieus neemt en veel aandacht hecht aan kwaliteit. Elk klein haartje nam ze mee tijdens het en epileren van mijn wenkbrauwen. Ze nam mij ook mee in het proces over de vorm. Echt een topervaring en als het kon had ik 10 sterren gegeven.