Heel mooi resultaat en prettig geadviseerd. Ga altijd tevreden weg bij Claude :-)
Behandeling door Claude•Wenkbrauwen - threaden
Shary•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Claude is heel goed in haar vak! Alles beauty wordt vakkundig opgepakt en ik ga nooit ontevreden weg. De eerste keer epileren met touw was iets pijnlijk maar ik werd op mijn gemak gesteld door Claude en het resultaat mag er wezen. Ik kan ook de gezichtsbehandelingen ten zeerste aanraden. Ik kan niet wachten tot mijn volgende behandeling
Behandeling door Claude•Vrouwen harsen - gezicht
Morraya•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Claude is zeer deskundig. Weet precies wat ze doet en erg lief. Ik raad haar zeker aan.