Ik heb een top ervaring gehad, vond het ook fijn en rustgevend. Geweldige service!
Behandeling door Claude•Facials / Gezichtsbehandelingen
Aya•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden
Behandeling door Claude•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sarah•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Claude is zeer gastvrij en vakkundig. Geeft goed advies.
Behandeling door Claude•Wimperextensions
Pamela•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn tweede gezichtsbehandeling bij Claud gehad en ik ben super tevreden. Egale huid, fijne behandeling en uitleg ! Service is een 10! Nu gekozen om de kuur af te maken !!