Voor het eerst bij CleanBeauty en ook voor het eerst BIAB. Ik ben echt super blij met mijn prachtige nagels! Feyza is een perfectionist en dat is terug te zien in haar werk. Ze geeft goed advies en is ontzettend vriendelijk, daarbij ook nog een heerlijke cappuccino :) Na afloop meteen een vervolgafspraak gepland!
Behandeling door Feyza•Gelnagels
Ashley•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne afspraak gehad bij Feyza:) Altijd eerlijk en vriendelijk.
Sara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het resultaat van mijn wimperlift! De behandeling verliep heel fijn, ik kom zeker terug!