The venue was clean the stuff was lovely, but I wasn’t happy with the treatment. It wasn't a deep cleansing.
Behandeling door Gina•Dieptereiniging
Br•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a comfortable atmosphere, friendly staff and their professional work.
Kseniia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles is erg goed.👍
Mohsen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The best
Melike•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg blij met de huidspecialist die ik elke keer zie om mijn gelaat en nek te ontharen, dit is mijn 7ste/8ste behandeling en ik zie een hele goeie proces op mijn gezicht! Dit is echt een aanrader