Hele fijne, schone en professionele kliniek. Absoluut een aanrader!
Noushin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag had ik mijn laatste behandeling en ben blij met het resultaat. Alle keren ben ik netjes ontvangen. Het personeel is aardig en geeft duidelijke, rustige uitleg van de behandeling en de voortgang.
Monique•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en rustige salon, brandschoon. Waren flexibel toen ik de afspraak toch even moest verzetten.
Behandeling door Gozde•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jerney•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd direct geholpen, laser behandeling gaat snel en pijnloos.